იგავი ორ ფიფქზე
მოდიოდა თომოდიოდა თოვლი. ირგვლივ სიმშვიდე და სიჩუმე სუფევდა. ფუმფულა ფიფქები ჰაერში ნელ-ნელა, ცეკვა-ცეკვით, უახლოვდებოდნენ დედამიწას. ორმა პატარა ფიფქმა, რომლებიც გვერდი-გვერდ
მოდიოდა თომოდიოდა თოვლი. ირგვლივ სიმშვიდე და სიჩუმე სუფევდა. ფუმფულა ფიფქები ჰაერში ნელ-ნელა, ცეკვა-ცეკვით, უახლოვდებოდნენ დედამიწას. ორმა პატარა ფიფქმა, რომლებიც გვერდი-გვერდ
ბავშვობაში ხშირად მესიზმრებოდა უცნაური ფორმისა და ფერის ქმნილებები, ნივთები, შეგრძნებები. ალბათ გიკვირთ როგორ შეიძლება შეგრძნება იყოს ფერადი და ჰქონდეს ფორმა,
გაიცანით, Tim Hadley, Pekin Community School-ის სკოლის დირექტორი, რომელმაც მოსწავლეს თხოვა მისთვისაც გადაეპარსა თმა. “თქვენ ალბათ, იცით რომ ჯეკსონმა თმა
მშობლისა და შვილის ურთიერთობაში არც ისე პატარა ადგილი უკავია მანიპულაციას რა არის მანიპულაცია? რაში ვიყენებთ მას და რა კავშირშია სექსუალურობასთან?
ცუდად ვარ…საშინლად..კატასტროფულად..ისე, რომ სიკვდილი ყველაზე კარგი გამოსავალი მგონია..ფიქრისგან , თავდამძიმებული, ვეცემი ლოგინზე და ვითიშები…უბრალოდ ვწევარ, თვალები მიხელია, მაგრამ ამ სამყაროს
შინაარსი Toggle ინფორმაციის დანიშნულებაფაქტიურად ისახება კლასიკური სქემა:მიზანიახალი სქემა:შეჯამებაიცხოვრე აქ და ახლა. ცხოვრება დღევანდელი დღეა. – წლების წინ, როდესაც სკოლაში ვსწავლობდი,
25 წლის ასაკში არწივის კლანჭები ძალიან ბლაგვდება და გრძელდება და მისთვის ძალიან რთული ხდება ამ კლანჭებით მსხვერპლის დაჭერა. მისი ნისკარტიც
შვიდჯერ დამწუხრდა ჩემი სული: პირველად, როდესაც თავის დამცირების ხარჯზე მაღალი მდგომარეობის მიღწევას შეეცადა. მეორედ, როცა დავდომილთა წინაშე კოჭლობდა. მესამედ, როცა
ჩემი ცხოვრების უმეტესი ნაწილი ამ კითხვის ძიებაში გავატარე. წარმოდგენა არ მქონდა, ვინ ვიყავი, სად მინდოდა მეცხოვრა და რისი გაკეთება მინდოდა